Thursday, November 26, 2009

Holiday go GaiGaii

今天整天去了逛逛
所以迟了上来
好多东西想买哦
下个月要做工了
所以会没时间逛街购物
就在这几天选些自己喜欢东西 (还没买)
选选看看自己喜欢的...
妈说我还没赚钱就会花钱。
去Maggie T 买了一件衣服
有50% 折扣哦..我没乱花哒。
走走下看到一间不错的寿司餐厅
不知怎么地两只脚就走进去了
哈哈XD
我比较习惯用英文来写食物
感觉比较美味~我人有时也蛮怪的>_< 我要再怪点 (ps:不是乖哦) 这样马马就知道我了。赫赫!=做梦=
inside car~ at Sushi Groove...

Sliced Beef wrapped with Enoki Mushroom and Cheese...
Sushi Groove has alotz of specialty Sushi whc v can hardly find in other Japanese Restaurant...
I can say they're a bit toward Fusion Style..
Sushi Bento Set...



Unagi Unagi !! yuhooo~ ~~~

Fried Salmon Skin..
our favourite... heehee
they're hv'g a promotion of Salmon Menu
tis plate of Salmon Skin costs only rm 1.90... o hoo~~
super duper very cheap ..ryte?? salmon worr.



Heyyy....2ml plan 2 go Queensbay @ Penang celebrate Vesak Day (Kek xi nia)

5 comments:

♥时尚达人♥ said...

yummy yummy xD

卉茜 HuiChian said...

好好吃啊!
我饿了~~~~

小雪 said...

食物很诱人哦...

珑杰 said...

诱惑~~
啊啊啊啊~
考试读书熬夜独自一直饿
惨惨惨T.T

FelixFoo said...

剛好吃飽...=3=